Veelgestelde vragen

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Deze kan je hier lezen.

Is het mogelijk om mijn bestelling direct door te sturen?
Zeker weten! Je kan altijd opgeven dat je de bestelling op een ander afleveradres bezorgd wil hebben. Is je bestelling een cadeau voor iemand en wil je deze persoonlijk verrassen? Vermeld dan in de bestelnotities het bericht wat ik op een kaartje kan vermelden. Het leukste is natuurlijk dat je een eigen gekozen kaartje uit de webshop mee besteld. Bestel je geen kaartje mee dan komt je bericht op een bedank kaartje te staan.

Ik heb zojuist een gepersonaliseerd product besteld wat nu?
Als ik alle gegevens duidelijk doorgekregen heb via de bestelnotities dan ga ik zo snel mogelijk aan de slag met het ontwerp van jouw bestelde product. Het ontwerpproces duurt gemiddeld 1 tot 2 werkdagen dit ligt aan de drukte op dat moment. Binnen 2 werkdagen zou je een digitaal proefdruk moeten hebben ontvangen in je mail. Het product wordt niet eerder gedrukt dan wanneer jij tevreden bent met het ontwerp en natuurlijk een akkoord.

Ik heb lakzegels besteld, wanneer kan ik deze ongeveer verwachten?
Als ik alle gegevens duidelijk doorgekregen heb via de webshop en eventuele bestelnotities dan word jouw kleur kleur besteld bij mijn leverancier. Zij leveren mij de bestelde kleuren binnen 1 a 2 werkdagen. Bij binnenkomst van de kleuren ga ik meteen voor je aan de slag. Uiteraard afhankelijk van de grootte van je order zou je mogen verwachten dat je de lakzegels binnen 7 werkdagen in huis hebt.

• Voorbeeld: Je heb 50 lakzegels besteld, alles is duidelijk door gegeven, zoals kleur en design. Dan kan je de bestelling binnen 5 werkdagen in huis verwachten. Vertragingen vanuit Post NL uitgesloten natuurlijk.

LET OP: Zowel mijn leveranciers als ikzelf zijn afhankelijk van de verzending van Post NL, ik heb geen invloed op vertragingen vanuit Post NL.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Vrijwel alle bestellingen worden mooi ingepakt in een brievenbusdoosje of verzenddoos. Proeflakzegels gaan in een mooie envelop en ook dit komt mooi ingepakt jouw kant op. Ik garandeer je dat het een feestje wordt om uit te pakken.

Zijn de ontwerpen van Studio Knottie?
Jazeker! Als gediplomeerd grafisch vormgever vind ik het fantastisch zelf ontwerpen te maken. Is het product niet door mij ontworpen dan staat dit merk bij het product vermeld.

Hoe worden de kosten voor verzenden berekend?
Ik hou de kosten aan die ik aan Post NL betaal.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Ik streef ernaar je bestelling binnen 2-4 werkdagen te verzenden, ook geld dit voor proef lakzegels. Echter is dit niet mogelijk wanneer het om een gepersonaliseerde producten gaat natuurlijk. Ook het materiaal voor grote orders lakzegels bestel ik op aanvraag en duurt daarom ook langer. Het kan in drukkere perioden voorkomen dat je iets langer op je bestelling wacht. Heb je een spoedgeval dan kun je me altijd mailen dan kijken we samen wat ik voor je spoedbestelling kan betekenen.

Is het mogelijk om mijn bestelling als briefpost te versturen?
Absoluut! Niemand wordt blij van onnodige hoge verzendkosten. Briefpost kan al vanaf € 1,95 verzonden worden. Alleen kaarten worden via briefpost verzonden. Heb je een vraag of jou gewenste product ook via briefpost verstuurd kan worden kun je me mailen. Ik kan je dan antwoord geven op deze specifieke vraag en vertellen waarom ik het wel of niet via briefpost verstuur.

Ik zou graag een ontwerp uit de webshop iets meer aangepast willen hebben kan dat?
Jazeker kan dit! Voor dit soort vragen kan je me uiteraard altijd mailen.

Ik heb geen bevestiging mail gekregen dat ik mijn order geplaatst heb, wat nu?
Het kan zijn dat deze mail in je spam is beland, zo niet dan is wellicht het e-mail adres niet goed doorgegeven. Neem gerust contact met me op. Ik kan eventueel in het systeem kijken welk e-mail adres er staat genoteerd en eventueel deze aanpassen naar de juiste.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de verzending van mijn bestelling?
Als ik je bestelling ingepakt heb en aangemeld heb bij Post NL dan ontvang jij een email dat je bestelling verzonden is. Dit doe ik wanneer ik de pakketten bij Post NL heb afgeleverd. Het is vanaf nu aan Post NL om je bestelling te bezorgen, dit is meestal binnen 1 a 2 werkdagen.

Ik heb mijn bestelling al een aantal dagen geleden besteld maar heb nog niks ontvangen, wat nu?
Mocht je wel een bevestigingsmail hebben ontvangen en je bestelling binnen 5 werkdagen nog niet in huis hebben mail me dan gerust. Ik kan dan kijken wat er aan de hand is of waar je bestelling eventueel op dat moment is.

Ik heb een klacht, wat nu?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Ik raad je dan ook aan eerst via de mail de klacht met mij te bespreken. Zo kunnen we samen kijken naar een oplossing om je wel tevreden te kunnen stellen. Je kunt deze dan mailen naar: hallo@studioknottie.nl

Geef mij een seintje Laat je e-mail adres achter en ik laat je weten wanneer er weer voorraad is van dit artikel